Oδηγίες

Οδηγίες για την πλοήγηση

  • Πιέζοντας το πίσω βελάκι από τον φυλλομετρητή επιστρέφετε στην προηγούμενη σελίδα.
  • Πιέζοντας το επιστρέφετε στην «γειτονικότερη» κεντρική σελίδα.

Οδηγίες για το περιεχόμενο του δίσκου.

Θεωρητικό μέρος

  • Στο τμήμα αυτό υπάρχει το θεωρητικό μέρος του βιβλίου «Ληθαίος. Το ποτάμι της πόλης μας», που εκδόθηκε από το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Δήμου Τρικκαίων το 2010. Υπάρχουν σύνδεσμοι που οδηγούν στις επιμέρους ενότητες.
  • Τα κείμενα είναι σε μορφή pdf. Για την προβολή τους πρέπει να έχετε εγκαταστήσει  στον υπολογιστή σας έναν pdf viewer. O Adobe Reader είναι διαθέσιμος από την ιστοσελίδα http://get.adobe.com/reader/

Φύλλα έργου

  • Στο τμήμα αυτό υπάρχουν τα φύλλα έργου που διαμόρφωσε το  Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Δήμου Τρικκαίων, όπως αυτά παρουσιάζονται στο βιβλίο «Ληθαίος. Το ποτάμι της πόλης μας» (2010). Υπάρχουν σύνδεσμοι που οδηγούν στις επιμέρους ενότητες.
  • Τα  κείμενα είναι σε μορφή pdf. Για την προβολή τους απαιτείται η εγκατάσταση ενός ένα pdf viewer. O Adobe Reader είναι διαθέσιμος από την ιστοσελίδα http://get.adobe.com/reader/

Ηλεκτρονικά παιχνίδια

Υπάρχουν τέσσερα είδη παιχνιδιών (Ήχοι πουλιών, Παιχνίδια μνήμης, Πάζλ, Συρόμενο πάζλ).

1.Ήχοι πουλιών
Αρχικά ο μαθητής ακούει τους ήχους 12 πουλιών και στην συνέχεια καλείται να τους αναγνωρίσει. Το παιχνίδι είναι φτιαγμένο σε flash.  Για την προβολή του παιχνιδιού πρέπει να υπάρχει εγκατεστημένος στον υπολογιστή σας ένας flash player.O Adobe flash player είναι διαθέσιμος από την ιστοσελίδα http://get.adobe.com/flashplayer/

2. Παιχνίδι μνήμης
Ο μαθητής καλείται να θυμηθεί την θέση έξι ζευγαριών πουλιών. Το παιχνίδι είναι φτιαγμένο σε flash. Για την προβολή του παιχνιδιού απαιτείται flash player.O Adobe flash player είναι διαθέσιμος από την ιστοσελίδα http://get.adobe.com/flashplayer/

3. Πάζλ
Υπάρχουν έξι πάζλ που έχουν δημιουργηθεί με το λογισμικό Jigsaw Puzzle 2 και αποτελούνται από 15 έως 25 κομμάτια.

  • Συμφωνήστε με τις  συμβουλές ασφαλείας και επιλέξτε Play.
  • Έχετε την δυνατότητα να βλέπετε την εικόνα πιέζοντας το κουμπί Image ή να την παρουσιάσετε ως φόντο με την επιλογή Ghost.
  • Για να τερματίσετε επιλέξτε Back και μετά Exit.

4. Συρόμενο πάζλ.
Ο μαθητής καλείται να δημιουργήσει μια εικόνα σέρνοντας τα  κομμάτια του πάζλ στη κενή θέση. Το πάζλ  δημιουργείται από το πρόγραμμα My Picture Puzzle.

  • Επιλέξτε το πρόγραμμα πιέζοντας πάνω στην εικόνα της γης.
  • Συμφωνήστε με τις  συμβουλές ασφαλείας.
  • H αρχική εικόνα του πάζλ (Γη από το διάστημα) μπορεί να αντικατασταθεί με οποιαδήποτε άλλη επιλέγοντας: Game-Open Image.
  • Επιπλέον εικόνες είναι διαθέσιμες στο φάκελο puzzle/pic

Συντελεστές

Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε κατά το σχολικό έτος 2009-2010 από την Παιδαγωγική ομάδα (Π.Ο) του Κ.Π.Ε. Δήμου Τρικκαίων που αποτελείται από τους:

Ελένη  Γιοντζή, Υπεύθυνη του Κ.Π.Ε.
Αλέξανδρο Ζαμπραΐλα, Αναπληρωτή υπεύθυνο του Κ.Π.Ε.
Χρήστο Ευσταθίου, Μέλος της Π.Ο.
Δημήτρη Θεοχάρη, Μέλος της Π.Ο.
Βασιλική Μητσιούλη, Μέλος της Π.Ο.

  • Το φωτογραφικό υλικό παραχωρήθηκε από το Χρήστο Ευσταθίου
  • Η παρούσα ηλεκτρονική μορφή δημιουργήθηκε από τον Δημήτρη Θεοχάρη.

Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης

Δήμου Τρικκαίων